Klantenservice en veel gestelde vragen

 Sacha Grootenboer
 Algemene zaken, Inkoop, klantenservice, 
 inkoop, verkoop, crediteuren- en
 debiteurenadministratie.
 0031 (0)6 28 51 00 50
 E-mail: sacha@immenz.nl

 Bram Zaalberg
 Verkoop, marketing,
 communicatie en interne zaken             
 0031 (0)6 43 23 61 11
 E-mail: bram@immenz.nl

 Sjors van Leeuwen
 Speciale projecten - Crayon Rocks®
 E-mail: sjors@immenz.nl

Klantenservice voor Nederlandse en Belgische klanten: 0031 (0) 6 1333 2013

Postadres en kantoor
 Arthur van Schendelpad 6
 2343KN Oegstgeest
 Nederland                                  


 
 Showroom en magazijn
 ImmenZ vof
 Veerpolder 19-015
 2361KX Warmond
 Nederland                            

 
 Retouradres 
 Veerpolder 19-015
 2361KX Warmond
 Nederland
 Zie voor retourneren en afhalen
ook de pagina verzenden en
retourneren
Je bestelling is in veilige handen en onze service hoog en persoonlijk. Vraag ons gerust advies zodat je een verantwoorde keuze kunt maken. Zijn er problemen? We lossen ze graag met je op.

1 Algemene vragen - klantenservice
1.1 Waarom betaal ik verzendkosten?

In alle gevallen proberen wij jouw inkoopprijs aantrekkelijk en verantwoord te houden.
De onstabiele wisselkoersen nemen wij vaak zelf voor onze rekening om te hoge consumentenprijzen en inkoopprijzen te voorkomen. Wij leveren graag een bijdrage aan deze wereld, zodat voor iedereen onze producten toegankelijk blijven.
Wij rekenen daarom verzendkosten, maar nooit meer dan wij afrekenen met onze verzendbedrijf.

1.2 Hoe weet ik dat mijn bestelling in vertrouwde handen is?

Eigenaren Sacha en Bram zijn al jaren werkzaam in diverse organisaties als onderwijs, en bedrijfsleven en hebben samen en afzonderlijk een goede naam opgebouwd. Voor ons geldt een duurzame manier van denken en doen, en we handelen altijd vanuit respect voor onze omgeving en medemens.
Kopen bij ons is aandacht, service, persoonlijk contact, advies en hulp bij vragen.
Wil je meer over ons weten lees dan 'over ons'.

1.3 Waarom betaal ik vooraf?

Om dezelfde reden waarom wij verzendkosten rekenen betaal je ook voorafgaand aan levering. Wij kopen als bedrijf alles in, zorgen voor een flinke voorraad, dus meestal binnen enkele dagen leverbaar en wij betalen alles vooraf.
Dat is een policy die veel bedrijven wellicht niet hanteren maar maakt dat wij altijd weten waar we aan toe zijn en zo gebruiken we nooit een andere leverancier als bank.
Ook is onze administratie daardoor overzichtelijk en snel te verwerken hetgeen maakt dat we ook hierin lage kosten hebben en daardoor de prijzen zo laag mogelijk kunnen houden.

1.4 Ik heb een bericht naar jullie gestuurd en nog geen antwoord gehad.

Wij reageren meestal dezelfde dag op jouw vraag en anders zeker de dag erna.
Mocht je na 2 dagen geen antwoord hebben gehad dan is er iets misgegaan en vragen we je om ons te herinneren. Ook wij zien wel eens iets over het hoofd tussen alle e-mail berichten.

Soms zijn we een dag of enkele dagen dicht door een beurs of hebben wij vakantie. Dat geven wij aan op de website. 
Rust maakt soms ook dat we er voor jou weer volledig kunnen zijn :-)

1.5 Wat zijn jullie voor bedrijf?

Wij zijn een familiebedrijf dat ooit begonnen is door Sacha. Daarna heeft Sjors, haar oudste zoon zich aangesloten voor een dag in de week om de werkzaamheden te doen die niet meer pasten in de dagelijkse werktaken. Sinds 2016 is ook Bram, die uit het praktijkonderwijs komt werkzaam binnen ImmenZ. Bram en Sacha zijn getrouwd.

Dagelijks werken we ook nog samen met een aantal inspirerende en bijzondere collega's.

Neem contact op
* Verplichte velden