Klantenservice en veel gestelde vragen

Welkom, je kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken tussen 10-14.00/. Op woensdag is de klantenservice gesloten.
Klantenservice voor Nederlandse en Belgische klanten: 0031 (0)71 785 36 90 
Bij geen gehoor en dringende vraag: 0031 (0)6 28 51 00 50

Sacha Grootenboer (eigenaar)
Algemene zaken, assortiment & verkoop
T 0031 (0)6 28 51 00 50
E [email protected]

Bram Zaalberg (eigenaar)
Interne zaken, Communicatie & verkoop            
T 0031 (0)6 43 23 61 11
E [email protected]

Kiki van Leeuwen
Algemeen en Instagram
E [email protected]

Gijs van Leeuwen
3rd party resellers
E [email protected]

Kantoor
Klaeterlaene 8
8394VT De Hoeve
Nederland

Magazijn
Vogelaar - ImmenZ
Einsteinweg 45
3404LJ IJsselstein

Postadres
Klaeterlaene 8
8394VT De Hoeve
Nederland    

Je bestelling is in veilige handen en onze service hoog en persoonlijk. Vraag ons gerust advies zodat je een verantwoorde keuze kunt maken. Zijn er problemen? We lossen ze graag met je op.

1 Algemene vragen - klantenservice
1.1 Waarom betaal ik verzendkosten?

In alle gevallen proberen wij jouw inkoopprijs aantrekkelijk en verantwoord te houden.
De onstabiele wisselkoersen nemen wij vaak zelf voor onze rekening om te hoge consumentenprijzen en inkoopprijzen te voorkomen. Wij leveren graag een bijdrage aan deze wereld, zodat voor iedereen onze producten toegankelijk blijven.
Wij rekenen daarom verzendkosten, maar nooit meer dan wij afrekenen met onze verzendbedrijf. We verzenden met GLS en NL is franco vanaf € 250,00 België vanaf € 275,00

1.2 Hoe weet ik dat mijn bestelling in vertrouwde handen is?

Eigenaren Sacha en Bram zijn al jaren werkzaam in diverse organisaties als onderwijs, en bedrijfsleven en hebben samen en afzonderlijk een goede naam opgebouwd. Voor ons geldt een duurzame manier van denken en doen, en we handelen altijd vanuit respect voor onze omgeving en medemens.
Kopen bij ons is aandacht, service, persoonlijk contact, advies en hulp bij vragen. Maar we zijn mensen, soms gaat er iets mis. Bel ons dan gerust!
Wil je meer over ons weten lees dan 'over ons'.

1.3 Waarom betaal ik vooraf?

Om dezelfde reden waarom wij verzendkosten rekenen betaal je ook voorafgaand aan levering. Wij kopen als bedrijf alles in, zorgen voor een flinke voorraad, dus meestal binnen enkele dagen leverbaar en wij betalen alles vooraf.
Dat is een beleid die veel bedrijven wellicht niet hanteren maar maakt dat wij altijd weten waar we aan toe zijn en zo gebruiken we nooit een andere leverancier als bank.
Ook is onze administratie daardoor overzichtelijk en snel te verwerken hetgeen maakt dat we ook hierin lage kosten hebben en daardoor de prijzen zo laag mogelijk kunnen houden. Met klanten die regelmatig bestellen kunnen we in persoonlijk overleg een betaalovereenkomst sluiten. Bel je ons dan? 0031 06 28510050

1.4 Iets staat op voorraad en is er niet of juist te weinig voorraad terwijl ik meer wil bestellen.

Wij houden zoveel mogelijk onze actuele voorraad bij, maar daarin kan soms een verschil optreden. Soms staat er iets op voorraad en is er alweer een levering van de leverancier onderweg. Bel of mail ons even als je meer wilt bestellen dan op voorraad is/lijkt te zijn.

1.5 Ik heb een bericht naar jullie gestuurd en nog geen antwoord gehad.

Wij reageren meestal dezelfde dag op jouw vraag en anders zeker de dag erna.
Mocht je na 2 dagen geen antwoord hebben gehad dan is er iets misgegaan en vragen we je om ons te herinneren. Ook wij zien wel eens iets over het hoofd tussen alle e-mail berichten.

Soms zijn we een dag of enkele dagen dicht door een beurs of hebben wij vakantie. Dat geven wij aan op de website. 
Rust maakt soms ook dat we er voor jou weer volledig kunnen zijn :-)

1.6 Wat zijn jullie voor bedrijf?

Wij zijn een familiebedrijf dat ooit begonnen is door Sacha. Daarna heeft Sjors, haar oudste zoon, zich aangesloten voor een dag in de week om de werkzaamheden te doen die niet meer pasten in de dagelijkse werktaken. Deze werkzaamheden deed hij naast zijn studie. Sinds 2016 is ook Bram, die uit het praktijkonderwijs komt werkzaam binnen ImmenZ. Bram en Sacha zijn getrouwd. Inmiddels heeft zoon Gijs de werkzaamheden van Sjors, die is afgestudeerd, overgenomen. Dagelijks werken we ook nog samen met een aantal medewerkers.

Klik op Manage cookies om ze te beheren. Helaas moeten wij jou vragen cookies toe te staan zodat jij en wij voldoen aan wettelijke vereisten. Wij laten je graag weten dat wij helemaal GEEN gegevens van jou gebruiken! Manage cookies